רשת האקססוריז הספרדית TOUS פתחה הבוקר (ה') את החנות הראשונה בישראל בהשקעה של 2 מיליון שקל.
החנות בקניון עזריאלי בתל-אביב משתרעת על שטח של 120 מ"ר ומציעה תכשיטים, תיקים, בשמים ואביזרי אופנה לילדים, נשים וגברים, בטווח מחירים של 200 שקל עד 25 אלף שקל.
את הרשת מביאה ארצה אלפא תכשיטים, חברה-בת של אלפא קוסמטיקה, שזו לה דריסת הרגל הראשונה בתחום האופנה.
לסניף זה יצטרפו במהלך 3 השנים הקרובות 4 סניפים, הראשון שבהם ככל הנראה בקניון רמ- אביב ואחריו בממילא ובקניון מלחה בירושלים, בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ובקניון מול הים באילת. ההשקעה הצפויה בכל סניף היא כ-2 מיליון שקל.
רשת TOUS היא רשת משפחתית שנוסדה ב-1920 והחלה את דרכה כחנות שעונים קטנה. ב-1985 הצטרף אייקון הדובי, המוביל את מוצרי הרשת כסימבול של געגועים לבית. הרשת מפעילה 427 סניפים ב-45 מדינות.
לפי השקפתו של רונן שמיר, מנכ"ל אלפא תכשיטים, אין מתחרים ישירים לרשת בהיבט קו מוצריה. הוא מגדיר את TOUS בטווח שבין מוצרי אקססוריז לצעירות ובין ה.שטרן.
חנות הבוטיק כוללת אגפים בהן מוצגים התכשיטים לפי נושאים ומחירים, ובחלקה הפנימי נמצא חדר VIP לטובת לקוחות העונות על ההגדרה.
מחירי הפריטים בחנות יקרים בכ-10%-20% ביחס למחירים בחו"ל. "אנחנו מתומחרים בין ארה"ב לאירופה", מסביר שמיר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.