נייס עושה שימוש בקופת המזומנים שלה. החברה הודיעה היום (ו') כי חתמה על הסכם לרכישת Merced Systems, הפועלת בתחום של אספקת פתרונות לניהול ביצועים בארגוני שירות ומכירות.
במסגרת תנאי ההסכם, נייס תרכוש את מרסד בעבור תמורה כוללת של כ-150 מיליון דולר בניכוי מזומן שנצבר בחברה. בנוסף, נייס תשלם למרסד עד ל-20 מיליון דולר במזומן אם ביצועי מרסד ישיגו מטרות מסוימות. בכפוף להתקיימותם של תנאים מסוימים, העסקה צפויה להסגר במחצית הרבעון הראשון של שנת 2012. החברה צופה כי מרסד תוסיף כ- 55 מיליון דולר להכנסות 2012 על בסיס Non-GAAP, כאשר חלק גדול יותר של ההכנסות ייווצר ברבעון הרביעי, ותוסיף כ-0.10 דולר לרווח למניה Non-GAAP בדילול מלא בשנת 2012.
עוד צופה הנהלת נייס כי הרכישה תביא לדילול של 0.02-0.03 דולר ברווח למניה בדילול מלא על בסיס Non-GAAP ברבעון הראשון של 2012.
הפתרונות של מרסד באמצעות התקנה באתר הלקוח, כתוכנה כשירות (SaaS) או באמצעות אירוח באתר (hosting) והם כוללים את פתרון ניהול ביצועי שירות המספק ניתוח ותצוגה של ביצועים, הדרכה, ניהול תמריצים ודיווח בזמן אמת עבור צוותי השירות של האירגון.
הפתרונות של מרסד נבחרו על ידי חברות מובילות ברחבי העולם לשיפור התפוקה, הגדלת ההכנסות והגברת שביעות רצון הלקוחות. על לקוחות החברה נמנים ארגונים ממגוון ענפים כגון תקשורת, שירותים פיננסיים ובריאות. רשימת הלקוחות של מרסד כוללת בין היתר את החברות בל קנדה, בריטיש גז, קוקה קולה, דל, דלתא איירליינס, Dish Networks, Kaiser Permanente, Liberty Mutual, O2, ספרינט, T-Mobile, ו-Verizon.
בהנהלת נייס אומרים כי האינטגרציה של יכולות מרסד ונייס תיצור פתרון ניהול ביצועים במעגל שלם. הוספת יכולות כגון ניתוח אינטראקציות בזמן אמת ומשוב לקוחות בזמן אמת למקורות המידע המסורתיים, תאפשר מדידת ביצועים ותובנות מדויקות יותר. תובנות אלה יוזנו לפתרונות אחרים של נייס כגון הדרכה או הנחיית נציג שירות בזמן אמת על מנת לאפשר לאירגונים להבטיח שיפור מתמשך בביצועי נציגי השירות ובתהליכים ממוקדי לקוח.
זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס אמר: "רכישת מרסד מהווה תוספת חשובה ואסטרטגית להיצע הפתרונות הכלל אירגוניים שלנו לניהול האינטראקציות עם לקוחות. הרחבת סל הפתרונות שלנו עם פתרונות ניהול הביצועים המובילים בשוק תאפשר ללקוחות נייס ומרסד ליהנות מהיצע פתרונות נרחב בעל פונקציונליות עשירה. יתר על כן, מינוף המוצרים של מרסד ומעמדה המוביל בסניפים ובנקודות מכירה, יחד עם הפתרונות שלנו למשוב מלקוחות ולניתוח בזמן אמת, יאפשר לנו להרחיב את היתרונות שאנו מביאים לנקודות ממשק אלה עם הלקוחות".
ברגמן הוסיף ואמר: "אנו מקבלים בברכה את צוות העובדים המקצועי של מרסד המביאים עמם התמחות נרחבת בתחום. אנו צופים אינטגרציה מהירה וחלקה אשר תפיק יתרונות רבים עבור לקוחותינו".
מאט גליקמן, מנכ"ל מרסד אמר: "אנו גאים על הצטרפותנו לספק המוביל של פתרונות לאינטראקציה עם לקוחות. באמצעות שילוב זה, יהיו פתרונות ניהול הביצועים המובילים שלנו זמינים לבסיס הלקוחות הרחב של נייס. יש לנו לקוחות שכבר נהנים מיתרונות האינטגרציה של הפתרונות שלנו עם כמה מהפתרונות של נייס. אנו מצפים לאיחוד הכוחות עם נייס ומאמינים כי היצע הפתרונות השלם והייחודי שלנו יביא ערך אסטרטגי לאירגונים ברחבי העולם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.