לקוחות פרטנר באזור מרכז הארץ חווים בשעות האחרונות קשיים בהוצאה ובקבלה של שיחות סלולר. למערכת "גלובס" הגיעו תלונות רבות מלקוחות הסלולר של פרטנר שמתקשים לקבל שירותים מלאים מהחברה. בחברה אישרו את הפרטים ומסרו כי טכנאי החברה פועלים לתיקון התקלה.
לדברי פרטנר, בשעות אחר-הצהריים, עקב תקלה ברכיב ברשת הסלולר דור 3 של החברה, לקוחות באזור חולון, בת-ים והסביבה נתקלו בקשיים לסירוגין להוציא ולקבל שיחות בסלולר. מאוחר יותר החברה עידכנה בשיחה עם "גלובס" כי גם באזור מרכז תל-אביב, נרשמו קשיים, וכי הנושא נמצא בטיפול.
החברה עדכנה בשעות הערב כי הבעיה בהוצאה וקבלה של שיחות באזור המדובר נפתרה, וכי ייתכן שהמשתמשים יחוו קשיים בגלישה באינטרנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.