משרד התקשורת מפרסם היום (ד') שימוע לספקיות האינטרנט, במטרה להגביר את השקיפות ולמנוע עוולות צרכניות כלפי המשתמשים.
כפי שנעשה בשוק הסלולר, ובהמשך לקביעת התקן לחשבוניות הטלפון שמקבלים הלקוחות, מחליט כעת המשרד לטפל במגזר ספקיות האינטרנט, ולאחר מכן יעבור לטפל במגזר השיחות הבינלאומיות.
במסגרת השימוע שפרסם, מבקש המשרד לקבל לידיו התייחסויות לשורה שלמה של נושאים, החל מתיעוד ההתקשרות בין הספקיות ללקוחות, האופן שבו מחייבים אותו, מחזירים לו כספים בעקבות טעויות, עבודת המוקדים - וכלה בגילוי נאות בחשבון הטלפון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.