משרד הפרסום ראובני-פרידן שומר על הבלעדיות כמשרד הפרסום היחיד של חברת ויסוצקי: ל"גלובס" נודע כי המשרד זכה במכרז על תקציב הפרסום של מותג הקונדיטוריה "לחמי", שצפוי לעבור מיתוג מחדש תחת הבעלות של ויסוצקי.
יצוין כי במסגרת המכרז נערכו גם פגישות עם אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב.
ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר. החברה עומדת לבצע השקה מחודשת למותג.
לקונדיטוריית לחמי, שנוסדה בשנת 1986, יש קו מוצרים רחב בתחום עוגות ועוגיות פרימיום הנמכר ברשתות השיווק. מחזור הפעילות הכספי של החברה עומד על 50 מיליון שקל בשנה.
המהלך מאפשר לויסוצקי להיכנס לתחום עוגות ועוגיות הפרימיום, כאשר בכוונת החברה להשתמש בלחמי כפלטפורמה לפיתוח הפעילות בתחום. בנוסף מחזיקה ויסוצקי גם בבעלות על שמן זיתא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.