האם השביתה ב-NBA, שנמשכה 149 ימים וגרמה לעונה הקרובה (2011/12) להתקצר ל-66 משחקים במקום 82, תפגע בנתח הפרסום בליגת הכדורסל? לא בטוח.
מארק טאטום, סגן נשיא הליגה לענייני שיווק גלובאלי, אמר ל"וול סטריט ג'ורנל" כי ה-NBA לא איבדה אפילו מפרסם אחד בעקבות השביתה. "הדרישה לפרסום במהלך משחקי ה-NBA נותרה מדהימה, כך אנחנו מבינים משיחות שערכנו עם זכייני השידור שלנו".
היום (ב') תודיע ה-NBA על חידוש הסכמי הפרסום שלה עם שלוש חברות: יצרנית משקאות האלכוהול אנהאוזר-בוש; משקה גייטורייד של חברת פפסי; ואתר הסחר בכלי רכב, autotrader.com.
בעונה שעברה הוציאו חברות ותאגידים שונים בארצות הברית סך של 807.2 מיליון דולר על פרסום בטלוויזיה במהלך שידורי ה-NBA. המפרסמת העיקרית היתה חברת הסלולר T-Mobile, עם הוצאה של כ-30 מיליון דולר. את המקום השני תפסה ענקית המזון המהיר טאקו בל (21.9 מיליון דולר).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.