מינוי חדש ברשות השידור: סולי אברמוב מונתה לאחראית על מערך הפרסום ברדיו ובטלוויזיה של רשות השידור.
ועדת איתור מיוחדת של רשות השידור לתפקיד האחראי על הקמת מערך הפרסום בחרה בסולי אברמוב, ששימשה בעבר כסמנכ"לית המסחר והשיווק בערוץ 10, כמשנה למנכ"ל סחר ושיווק ב"מעריב" וכמנכ"לית שפ"א.
ועדת האיתור כללה בין היתר את יו"ר רשות השידור, אמיר גילת; יו"ר ועדת הכספים, דוד חיון; חבר הוועד המנהל הרשות, יעקב בורובסקי; ומנכ"ל הרשות, יוני בן-מנחם.
כפי שפורסם "גלובס", האפשרות שרשות השידור תמכור בעצמה את זמן האוויר לפרסום בקול ישראל עלתה לאחר שאף גורם לא ניגש למכרז שפרסמה הרשות בנושא. המערך החדש תחת ניהולה של אברמוב יעסוק במכירת פרסום בתוך רשות השידור ולא באמצעות זכיין חיצוני.
כזכור, לאחר התקשרות ארוכת שנים עם שפ"מ החליטה רשות השידור לפרסם מכרז למכירת זמן הפרסום. המכרז גם כלל חלוקה של תחנות הרדיו לאשכולות. המכרז עורר ביקורת בקרב גורמים בענף הפרסום, ובסופו של דבר, כאמור, אף גורם לא ניגש אליו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.