רגע לפני פתיחת הסניף הראשון של Forever 21 בישראל, מבטיח מנכ"ל החברה הבינלאומית כי המחירים בישראל יהיו דומים למחירי המותג בארה"ב.
"החנות בישראל תציע חוויית קנייה זהה של תמורה מצוינת לכסף, עם תמחור דומה ל-Forever 21 בארה"ב ובמקומות אחרים בעולם, בכדי לאפשר לכל הצרכנים להתלבש בסגנון האהוב עליהם בעלות שווה לכל נפש", אומר מנכ"ל החברה, לארי מאייר.
היום (ב') תחנוך החברה הבינל' את הסניף הראשון בישראל, בקניון עזריאלי בתל-אביב באירוע שבו ישתתפו מאייר וכן, בעל השליטה בקבוצת עזריאלי, דוד עזריאלי ונציגי המותג בישראל דני גילרמן ועפרה בל.
בשעה 20:00 תפתח החנות את שעריה לקהל הרחב ו-200 הנכנסים הראשונים יקבלו כרטיס פרי פייד בגובה 50 שקל לרכישה בחנות.
לדברי מאייר, "אנו נרגשים לפתוח את החנות הראשונה של Forever 21 בישראל. כמותג מכתיב מגמות האהוב על מיליוני צרכנים בכל העולם, Forever 21 מביאה עמה בשורה אופנתית אמיתית ומרגשת לצרכנים בישראל".
Forever 21 הוא מותג אופנה צעיר, שנוסד בלוס אנג'לס בשנת 1984 על-ידי דון וון ג'אנג הדרום קוריאני ובת זוגו. בשנים האחרונות המותג זוכה להצלחה והתפתחות מואצת, והוא פעיל היום עם מאות חנויות ברחבי ארה"ב, קנדה, סינגפור, אינדונזיה, ירדן, כווית ועוד. לחברה העולמית מספר פורמטים שבהם היא פועלת, כאשר העיקרי בהם הוא Forever 21. מחזור מכירות החברה עומד על כ-2 מיליארד דולר בשנה.
בדומה לעולם, גם בישראל תנקוט החברה באסטרטגיית מחיר עם הצעות לפריטים במחירים נמוכים, כמתחרה ישירה ל-H&M.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.