שבועיים לאחר השקת רשת הטלפון הסלולרית-וירטואלית (MVNO) של רמי לוי שיווק השקמה, התוכנית העסקית של הרשת נחשפת. ל"גלובס" נודע כי היעד שהציבה לעצמה הרשת הוא גיוס של 250 אלף מנויים בתוך שנתיים. מחזור המכירות הצפוי בתום הגיוס, הוא 250-300 מיליון שקל בשנה.
עוד נודע, כי שיעור הרווח הגולמי של הפעילות עומד על 23%-25%, והרשת צופה לרשום רווח תפעולי שנתי של 10%, קרי, 25-30 מיליון שקל. מדובר ברווח תפעולי הגבוה משמעותית משיעור הרווח התפעולי של רשת הסופרמרקטים רמי לוי שיווק השקמה, שעמד בתשעת החודשים הראשונים של 2011 על 6%.
"עלויות התפעול נמוכות יותר, כי אנחנו רוכבים על הרשת של פלאפון, ובגלל שאני מפעיל את עמדות המכירה מתוך סניפי הסופרמרקט", מסביר לוי.
לוי השיק את הרשת הסלולרית שלו ב-5 בדצמבר בשני סניפים בלבד, ואולם כיום פעילים כבר שמונה סניפים. לדבריו, עד סוף ינואר 2012, כל 22 עמדות המכירה בסניפי הרשת יהיו פעילות. עד כה גויסו כ-5,000 מנויים לרשת החדשה, וקצב הגיוס עומד על 450-500 מנויים ביום.
בקרוב: גם באילת
"בחודש הבא, כל אלה שנרשמו, ואני מאמין שנגיע ל-10,000, יהיו השגרירים הכי טובים שלי, כי הם יוכיחו לכל אלה שסביבם, שאת החשבונית אצלנו הכי קל בעולם לקרוא, ושהם יחסכו 50% מהחשבון", אומר לוי בשיחה עם "גלובס".
- מתי הפעילות תהיה רווחית?
"אחרי שיהיו לי 75 אלף מנויים, נתחיל להרוויח. אולי אפילו אחרי 50 אלף מנויים".
- כיצד תפתור את סוגיית ביטוחי המכשירים, שירות שאינך מציע כיום?
"כרגע אין לנו עדיין ביטוח למכשירים, אבל מהחודש הבא ניתן גם שירותי ביטוח, וגם כאן נעשה מבצעים חסרי תקדים".
- כיצד יתבצע השיווק בערים שבהן אין לך סניף סופרמרקט?
"נתחיל לפתוח נקודות מחוץ לחנויות שלנו, כמו למשל בראשון לציון, ברחובות, בחולון ואפילו באילת. אני לא נמצא שם, אבל זה זמני, כי בעזרת השם - נהיה שם".
המספרים שמאחורי התוכנית העסקית של רמי לוי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.