אתם ודאי מכירים את הסיטואציה הבאה: אתם מנסים לבצע פעולה כלשהי במחשב שלכם במקום העבודה, והמחשב לא מגיב, נתקע או פועל באיטיות. חלקכם פורקים את העצבים וצועקים על המחשב. עכשיו זה הוכח: אתם לא לבד.
ממחקר שפורסם אתמול (ב') על ידי ספקית התוכנה טראק-וייה עולה כי שלושה מכל חמישה עובדים המשתמשים במחשב מתעלים את הכעס שלהם עליו לצעקות לעבר המסך.
18% מהעונים לסקר אמרו שהם שקלו להתפטר מעבודתם בשל תסכול מתוכנה. 17% ציינו כי הם שקלו לעזוב את עבודתם מכיוון שלא הייתה להם התוכנה הנחוצה לעבודתם.
"המידע הזה מדגיש את ההתנגשות שמתרחשת פעמים רבות בין האנשים שמעצבים או קונים תוכנות לבין האנשים שמשתמשים בהן", אמר פיט קאנה, מנכ"ל טראק-וייה. "ברור שהפילוג הזה עולה בנוחות השימוש והפוריות לאנשים שמשתמשים בתוכנות המסופקות על ידי חברות בכל יום".
5% אמרו כי הם מבזבזים בממוצע יותר מ-10 שעות בחודש על בעיות בתוכנה. 22% אמרו שהם מבזבזים בין 4 ל-10 שעות, ו-29% אמרו שבין שעה לשלוש שעות. רק 9% ציינו כי ענייני תוכנה לא מאיטים אותם אף פעם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.