חברת סנו מאשרת את החשיפה ב"גלובס": היום (ד') דיווחה החברה לבורסה כי היא מוכרת את אחזקותיה (50.1%) בחברת אפ-טוטאל קורפוריישן לחברת השיווק וההפצה ש. שסטוביץ, תמורת 3.2 מיליון שקל.
חברת שסטוביץ רוכשת בנוסף למניותיה של סנו, גם את מניותיה של חברת אדיגר שבבעלות פרופ' סוארי (30%) ובסך הכל תשלם 5.1 מיליון שקל עבור 80.1% מהמניות.
חברת סנו צפויה לרשום כתוצאה מהמכירה רווח הון של 8.9 מיליון שקל, הנובע מביטול הפסדים שנרשמו בעבר.
אפ-טוטל קורפוריישן היא בעלת מפעל לייצור חטיפים בבית שמש המשווק את המותג Mana אך גם עוסק בייצור מותגים פרטיים. בעל מניות המיעוט בחברה (19.9%), מיכאל לובושיץ, ימשיך להחזיק במניות.
מפעל וחברת Mana מתמחים בייצור פריכיות אורז, שקדי מרק, תוספי מרק ומגוון רחב של חטיפים מלוחים. עד כניסתה של סנו עסק המפעל בייצור עבור חברות מזון ובראשן יוניליוור שעבורה ייצרה החברה את הפריכיות ושקדי המרק. בנוסף, ייצרה החברה עבור רשתות השיווק, לרבות ייצור מוצרים בהשגחת הבד"צ, מוצרים עבור המגזר הערבי ומוצרים שיועדו לייצוא למדינות שונות, וביניהן ארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת ואוסטרליה.
ואולם, מאז הרכישה פיתחה החברה סדרה חדשה של חטיפים עם ערכים תזונתיים משופרים. החברה מתהדרת בהקטנת השומן הרווי בחטיפים ותוספת של אומגה 3 לחטיפים כך שרמת השומן הרווי בחטיפים ובשקדי המרק נמוך יותר מרמת השומן הרווי בחטיפי אסם כדוגמת ביסלי, אפרופו ודובונים ובשקדי מרק אסם.
בימים אלה משיקה החברה סדרה חדשה של מוצרים וביניהם חטיף בוטנים שיתחרה ישירות בבמבה תחת המותג "יאמי" ואשר מכיל רמה נמוכה יותר של שומן רווי ונתרן ביחס לבמבה אסם. בנוסף, משיקה החברה סדרת דגני בוקר תחת המותג "מילבו" שיתחרה ישירות בכריות של תלמה.
במקביל, ממשיכה החברה בייצור מותגים פרטיים והיא מייצרת את המותג הפרטי של שופרסל בתחום החטיפים.
החברה צפויה לחתום את השנה הנוכחית עם הכנסות של כ-30 מיליון שקל.
חברת שסטוביץ היא חברה ליבוא, שיווק והפצה הנמצאת בבעלות יוני שסטוביץ. הרכישה הנוכחית היא חלק מהאסטרטגיה של חברת שסטוביץ להרחיב את פעילותה בתחום המזון. בתחום המזון, שסטוביץ מייבאת את המותגים ברילה, דגני בוקר קלוגס, אלפרו, תה פומפדור, וחטיף פרי וכן, היא מפיצה את מוצרי חברת מאיר בייגל ומינואר גם את מוצרי חברת כרמית.
עיקר פעילותה של שסטוביץ הוא בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה. בתחום הטואלטיקה החברה מייבאת את המותגים קולגייט, פלמוליב וג'ונסון את ג'ונסון. בתחום הקוסמטיקה היא מייבאת ומשווקת את רבלון, גרלן, סיסלי, דקלאור, בולגרי, איסי מיאקי, קלוין קליין, נרסיסו רודריגז ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.