רשת הום סנטר מתרחבת: הרשת השיקה השבוע חנויות שכונתיות תחת המותג "HOME". מדובר בחנויות הכוללות מגוון מצומצם של מוצרים המושתתים על המותג הפרטי של הרשת ואשר יתחרו בטמבוריות השכונתיות. שני הסניפים הראשונים נפתחו בערים כפר-סבא וקריית אונו. בכוונת הרשת לפתוח 5 סניפים נוספים ב-2012.
תת-הרשת החדשה תושתת על סניפים בגודל של עד 200 מ"ר במרכזי הערים או בישובים קהילתיים ותציע מגוון רחב של מוצרים בתחומי אחזקת הבית.
לדברי מנכ"ל הום סנטר, רביב ברוקמאייר, תת-הרשת החדשה תוכל להציע פתרונות לאוכלוסייה ללא יכולת ניידות. "מידת ההצלחה של הפורמט החדש תימדד בבניית מגוון ותמהיל נכון במחירים תחרותיים אל מול הטמבוריות. אנחנו ניתן פתרון לתחזוקת הבית. מי שרוצה לשפץ את הבית, ילך לסניפים הגדולים שלנו", אומר ברוקמאייר.
רשת הום סנטר מונה היום 44 סניפים בישראל ו-10 סניפים בחו"ל. מחזור מכירות הרשת בארץ נאמד במיליארד שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.