קבוצת יפעת הודיעה על רכישת 50% מחברת מדיה צ'ק באמצעות חברת-הבת יפעת בקרת פרסום.
מדיה צ'ק, בבעלות איש המדיה איאן גודריץ', פועלת משנת 2004 ומתמחה בהפעלת "מדד מדיה צ'ק" המספק למפרסמים כלים השוואתיים לבחינת מחירי פרסום ששילמו בטלוויזיה לעומת מפרסמים אחרים. מדיה צ'ק מתמחה גם בניתוח קמפיינים תוך בדיקת יעדי מדיה, פיזור נכון לקהל המטרה, עמידה ביעדי REACH, TRP, GRP ועוד.
איאן גודריץ', שיחזיק 50% מהבעלות על החברה החדשה שתיקרא יפעת מדיה צ'ק, ימשיך לנהל את הפעילות השוטפת.
לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "העסקה היא נדבך נוסף באסטרטגיית הרכישות של הקבוצה לשנת 2011 ו-2012. לאחרונה ביצעה הקבוצה מספר רכישות שחידדו את העליונות הטכנולוגית והרחיבו את סל השירותים שלה בכל הקשור לאיתור וניתוח מידע תקשורתי ופרסומות בתקשורת המסורתית וברשתות החברתיות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.