נתוני גמיוז, שהתפרסמו אתמול (ד') לראשונה, צופנים מגוון ועומק אדירים של נתונים ונקודות מבט על אתרי האינטרנט השונים בישראל.
בהתמקדות באתרי הכלכלה, פורסם כאן אתמול מאמר המשווה בין נתוני "גלובס" ל"דה מרקר", ברמה החודשית וברמה היומית. מפאת אורכו של הניתוח, לא הובלטה בו מספיק נקודה חשובה, המלמדת על אופי הגלישה בשני האתרים - השוואה ישירה בין עמודי הבית של "גלובס" ו"דה מרקר" (אתר "כלכליסט", מסיבות השמורות עימו, בחר לא להימדד).
הטבלאות להלן משוות כניסות בכל אחד מימי החודש שנמדד (נובמבר), בפרמטרים של מספר מבקרים בעמודי הבית (ריל יוזרס), זמן השהייה בממוצע לגולש בכל אחד מעמודי הבית ומספר דפים נצפים שיוצרו כתוצאה מכניסות לעמודי הבית.
ניתן לראות כי הפערים מספר הגולשים היומיים שמבקרים בעמוד הבית של "גלובס" כפול ואף יותר מכך ממספר הגולשים המבקרים בעמוד הבית של "דה מרקר". ניתן גם להתרשם מפערים של מאות אחוזים במספר הדפים הנצפים שמייצרים אותם גולשים ב"גלובס", לעומת גולשי "דה מרקר". הפער העצום הזה מתבטא גם בזמן השהייה הממוצע היומי של הגולשים בעמוד הבית של "גלובס", לעומת הגולשים בעמוד הבית של "דה מרקר".
נתוני גלישה מבקרים בעמוד הבית
נתוני גלישה דפים ניצפים
זמן שהייה בעמוד הבית
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.