זכיינית ערוץ 2 קשת חתמה על שיתוף-פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Shaker להשקת פלטפורמה חברתית-וירטואלית בפייסבוק שתציג את בית "האח הגדול". הגולשים יוכלו "להסתובב" בבית ולדבר ביניהם באמצעות דמויות מאוירות הנושאות את שמותיהם ותמונותיהם.
"האח הגדול" הווירטואלי יושק הערב (א') מיד לאחר שידור התוכנית הראשונה של העונה הרביעית. הבית הווירטואלי יעוצב בדיוק כמו הבית על כלל חדריו.
במסגרת שידור הפתיחה של העונה תיערך מסיבה חגיגית בתוך הבית הווירטואלי. בהמשך העונה ייקחו חלק בבית הווירטואלי גם משתתפי העונות הקודמות ומודחים מהעונה הנוכחית.
בספטמבר אשתקד גברה שייקר על 30 סטארט-אפים מרחבי העולם וזכתה בתחרות Disrupt של בלוג הטכנולוגיה הפופולרי טק קראנץ'. המוצר של החברה הוא פלטפורמה וירטואלית שמאפשרת לגולשי פייסבוק להסתובב במרחבים דיגיטליים באמצעות הפרופיל שלהם ודמות וירטואלית ולהכיר ולשוחח עם גולשים אחרים ואף לצפות בתחומי עניין משותפים.
שייקר שיתפה פעולה לאחרונה עם ארגון "לתת" ועם להקת "בית הבובות", ואמש (מוצ"ש) ערכה מסיבה וירטואלית עבור חגיגות הסילבסטר בשיתוף עם רשת הטלוויזיה האמריקנית ABC.
באוקטובר הודיעה שייקר כי גייסה 15 מיליון דולר, בין היתר מקרן ההשקעות של יו"ר גוגל אריק שמידט, קרן ההשקעות של המייסד והעורך לשעבר של הבלוג טק קראנץ' ומהמנהל של ליידי גאגא, טרוי קרטר. המשקיעה הוותיקה בשייקר היא קרן פיטנגו, שהשקיעה במאי אשתקד 2 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.