קופת-חולים מאוחדת פוסלת את מכרז הפרסום שלה: ל"גלובס" נודע כי בשל פגמים טכניים באחת ההצעות, הוחלט לפסול את כל המכרז ולצאת במכרז חדש.
כזכור, רק שני משרדים ניגשו למכרז על תקציב הפרסום של הקופה: באומן-בר-ריבנאי ושטרית מדיה גרופ. נראה כי מה שהצליח להבריח את רוב משרדי הפרסום מההתמודדות, שעל פניו אמורה הייתה לקסום לרובם, הן דרישות מאוד לא שגרתיות מהמתמודדים.
כך למשל, נדרשו המתמודדים להפקיד ערבות ל-8 חודשים על סך 500 אלף שקל וכן לצרף את המאזנים של המשרד ב-3 השנים האחרונות. עוד נדרשו המשרדים למאזן מסוקר לשנה זו - מה שמצריך תשלום נוסף לרואה חשבון.
התקציב מטופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום JWT ישראל. במכרז אמנם לא מוגדר סכום כספי שעליו מתמודדים המשרדים, אך על-פי ההערכות מדובר בהיקף של 4 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.