8 דקות - זהו פרק הזמן שלקח לנו להגיע לנציגת שירות של חברת לאומי קארד הבוקר (ג'). העומסים על מוקדי השירות של חברות כרטיסי האשראי היו כבדים במיוחד נוכח גניבת פרטי כרטיסי האשראי באינטרנט, ולקוחות רבים התלוננו על זמני המתנה ארוכים ולעתים ניתוקי שיחות.
בלאומי קארד, למשל, ניסו להרגיע את הלקוחות עם מענה קולי, לפיו החברה "פעלה לחסום את הכרטיסים מלבצע עסקאות אינטרנט". לאחר דקות ארוכות של המתנה, נציגת השירות הרגיעה ומסרה כי מחלקת הביטחון של החברה פונה באופן יזום ללקוחות שפרטי כרטיסיהם נגנבו, וכי החברה חוסמת כרטיסים אלה.
צפו בווידיאו המלא ובו השיחה עם נציגת שירות הלקוחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.