חברת הסלולר פרטנר חוזרת ליסודות: בהמשך לאסטרטגיה שמוביל מנכ"ל פרטנר חיים רומנו, חוזרת החברה למהלכים השיווקיים תדמיתיים שאפיינו אותה בראשית דרכה.
הפעם מביאה פרטנר את המופע "Fuerza Bruta" - מופע אמנותי המשלב ריקוד, אקרובקטיקה ופעלולים, ותשווק אותו בהנחות משמעותיות ללקוחותיה. לקוח שגם ישדרג את המכשיר שלו יקבל הנחה נוספת.
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, ציין כי:"הלקוחות מעוניינים במערכת יחסים ארוכת טווח עם חברת התקשורת שלהם. הציפייה שלהם היא לקבל יותר מתוכנית תעריפים משתלמת ומכשיר סלולרי - הם מעוניינים בשירות אישי ויוזם, כמו גם חדשני ומפתיע".
המופע מגיע לישראל במסגרת סבב הופעות בינלאומי שהוא עורך בשנים האחרונות, והוא יעלה 28 פעמים ומתוכם 11 מופעים שמורים ללקוחות פרטנר. האחרונים יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים, ומי שישדרג את המכשיר שלו לסמארטפון יקבל הנחה נוספת.
המחיר לקהל הרחב יעמוד על 249 שקל, וללקוחות פרטנר - 119 שקל בלבד. החברה תעלה קמפיין ייעודי לקראת סבב ההופעות שיחל ב-2 בפברואר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.