תקציב הפרסום של בנק ירושלים עובר למשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן. גודלו של התקציב לא נמסר, אולם על-פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 תקציב הפרסום של הבנק עמד על כ-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון.
בנק ירושלים הינו בנק עצמאי שאינו שייך לאף אחת מקבוצות הבנקאות הגדולות.
בנוסף, קיבל המשרד גם את תקציב הפרסום של החברה הלאומית לדרכים (מע"צ). התקציב טופל עד עתה בלפ"מ, ולמכרז ניגשו כ-10 משרדים. על-פי מסמכי המכרז, התקציב הוא 3 מיליון שקל עם אופציה להגדילו בעד 100%.
משקלו של הרכיב הכספי במכרז היה 75%, ומשקלו של הרכיב האיכותי היה 25%. המכרז כלל שיחות עם לקוחות המשרדים המציעים ובדיקה מפורטת של הצהרות המציעים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.