הצלחת העונה החדשה של "האח הגדול" לא נעצרה רק ברייטינג הטלוויזיוני שהשיגה התוכנית (45.5% ביום ראשון ו-39.5% ביום שלישי) אלא גם ברחבי האינטרנט ובסלולר.
על-פי נתוני זכיינית ערוץ 2 קשת, ביממה הראשונה להשקת העונה החדשה נרשמו 1.5 מיליון צפיות בקטעי וידיאו בשידור חי וב-VOD באתר מאקו ובאפליקציות הסלולריות (שהניבו לבדן 350 אלף צפיות בלייב).
עוד נרשמו 700 אלף ביקורים באתר האינטרנט של "האח הגדול" במאקו וכן 200 אלף ביקורים באפליקציות "האח הגדול" במכשירי אייפון והאנדרואיד.
פעילות ערה נרשמה גם בדף הפייסבוק של התוכנית, עם למעלה מ-360 אלף צפיות בתמונות באותו היום ו-4.5 מיליון צפיות לתכני דף הפייסבוק. העניין הרב שיצרו אביבית, דודו, בטי ושאר דיירי הבית הביא גם לעלייה במספר החברים בדף "האח בגדול" בפייסבוק, כשביום ההשקה הצטרפו כ-9,350 חברים חדשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.