מגמת הרכישות בשוק הקופונים הישראלי ממשיכה: לאחר שבחודשים האחרונים אתרים כמו באליגם ו-buy2 רכשו אתרים מתחרים, כעת הגיע תורו של אתר YouToo, שרוכש את אתר קופוני האופנה "קנינו" ואת אתר Zing.
העסקאות נעשו בחלקן במזומן ובחלקן בחלוקת רווחים עתידית הפרוסה על פני תקופה של מספר חודשים, וב-YouToo מעריכים אותה פוטנציאלית בכ-1.8 מיליון שקל.
אתר YouToo, המנוהל על-ידי רמי רונן ומאיר לפידות, עלה לכותרות בחודש מארס אשתקד, לאחר שהזמרת-שחקנית מיכל אמדורסקי רכשה 10% ממניות האתר. אמדורסקי גם לוקחת חלק פעיל באתר עצמו, כשהיא ממליצה מדי יום על קופונים בתחום השופינג. מאז הצטרפו כפרזנטורים לאתר גם השף אביב משה, שירלי בוגנים וגלית לוי.
לדברי רמי רונן, "בשל ההתפתחויות האחרונות בשוק הקופונים נוצר מצב שיישארו מעט מאוד שחקנים בשוק. זיהינו יכולת ליצור קבוצה שיכולה להתחרות במגרש של החמישייה הפותחת שתהיה בשוק, כשהיכולת היא באמצעות רכישות של אתרים נוספים בתחום".
רונן ולפידות הסבירו כי האתרים שנרכשו ימשיכו בינתיים לפעול כאתרים עצמאיים ויעניקו לבעלי העסקים יתרון בפרסום העסקאות על פני 3 האתרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.