רשת איקאה ישראל קוראת ללקוחות שרכשו כיסא אוכל לילדים מדגם ANTILOP להחליף את חגורה הבטיחות, זאת בעקבות תקלת בטיחות שהתגלתה בחגורה של הכיסא.
קריאת ה"ריקול" הגיעה לאחר שרשת איקאה העולמית קיבלה דיווחים על כך שחגורת הבטיחות עלולה להיפתח לאחר שימוש ממושך, ובכך לגרום סכנת נפילה לפעוטות.
בחברה הדגישו כי "עד כה נמכרו בעולם כמיליון ו-200 אלף יחידות של המוצר, אך התקבלו דיווחים רק על 3 מקרים שבהם נמצאו חגורות שנשחקו ונפתחו".
11,000 לקוחות בישראל שרכשו את כיסא האוכל הזול, ייאלצו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה כדי לבצע את ההחלפה ללא תשלום.
בהודעה שפירסמה הרשת נכתב כי ניתן לפנות בנושא למענה הטלפוני שמספרו 35832* או לטלפון 09-8928888, או בדלפקי שירות הלקוחות בחנות בראשון-לציון.
מדובר בכיסא מדגם ANTILOP עם מספר יצרן 17389, שיוצר בין התאריכים יולי 2006 ועד נובמבר 2009 בלבד. המספרים מוטבעים בחלקו התחתון של הכיסא. באיקאה ציינו כי במקרה שתאריך הייצור אינו בטווח שצוין, החגורה תקינה ואין צורך בהחלפתה.
מהנהלת הרשת נמסר כי "איקאה אינה מתפשרת על נושא בטיחות במוצריה וקוראת לכל הלקוחות שרכשו כיסא בטיחות מסוג זה, ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת להחליף את חגורת הבטיחות הנלווית אליו ללא עלות בחנות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.