רשת הסלולר הווירטואלית (MVNO) של רמי לוי שיווק השקמה מציינת בדיוק חודש להשקתה ומבשרת היום (ה') על גיוס הלקוח ה-10,000. כיום פועלות 10 נקודות מכירה, ובחברה מדווחים על כוונה להפעיל נקודות מכירה בכל סניפי הרשת.
"קצב הגיוסים שלנו עומד על 450 עד 500 לקוחות ליום", אמר רמי לוי בשיחה עם "גלובס". "נפתח נקודות מכירה בסניפים בכל רחבי הארץ, ובעתיד יהיו נקודות מכירה גם מחוץ לסניפים".
בהתייחס לסוגיית הביטוח למכשירים אמר לוי: "בעתיד יהיה ביטוח למכשירים, וזה יהיה במחיר הזול מכל מתחרה".
היעד שהציבה לעצמה הרשת הוא גיוס של 250 אלף מנויים בתוך שנתיים. מחזור המכירות הצפוי בתום הגיוס, הוא 250-300 מיליון שקל בשנה.
עוד נודע כי שיעור הרווח הגולמי של הפעילות עומד על 23%-25%, והרשת צופה לרשום רווח תפעולי שנתי של 10%, קרי, 25-30 מיליון שקל. מדובר ברווח תפעולי הגבוה משמעותית משיעור הרווח התפעולי של רשת הסופרמרקטים רמי לוי שיווק השקמה, שעמד ב-9 החודשים הראשונים של 2011 על 6%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.