חברת ברעם פרסום מקורי ממתגת את כל הגשרים שלה עבור מפרסם אחד - הקמפיין של חברת אורנג'.
לדברי גיא ברעם, מבעלי ומנכ"ל ברעם פרסום מקורי, הפרסום ייחשף ל-4 מיליון איש שפוקדים מדי יום את גוש דן.
הקמפיין יעלה על פני 36 גשרים ברחבי גוש דן, בין היתר על גשר רוקח, גשר מעריב, דרך הטייסים, יצחק שדה ועוד.
ברעם גם מחזיקה בזכויות הפרסום ברכבת ישראל, בטרמינל 3 ובשדות-התעופה הפנים-ארציים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.