מתחיל להיות צפוף המכרז על תקציב הפרסום של רשת סטימצקי: ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום יורו ישראל ודרורי-שלומי מצטרפים למכרז וייקחו חלק בשלב הפרזנטציות שנערך בימים אלה.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בסיטמצקי להיפרד ממשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי המטפל בתקציב ונעשתה פנייה למשרדי הפרסום גיתם BBDO, ברוקנר-נטע-יער, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי ומקאן אריקסון שהוזמנו להתמודד במכרז. מדובר במכרז הכולל בשלב זה מצגות אסטרטגיה בלבד על תקציב שעומד על-פי ההערכות על כ-6 מיליון שקל.
קבוצת סטימצקי הפכה למפרסמת בסדר גודל בינוני רק בעשור האחרון. במשך שנים ארוכות התנהל הפרסום של סטימצקי באופן עצמאי, ללא התקשרות עם משרד פרסום כלשהו. רק באמצע שנות ה-2000 החלה התקשרות מסודרת עם משרדי פרסום ולאורך השנים התקציב היה בפוגל ולאחר מכן בשלמור-אבנון-עמיחי, שם טופל עד עתה.
הקו שהוליך שלמור שינה לחלוטין את ההתנהלות הפרסומית של סטימצקי שהחלה לפרסם בשנים האחרונות גם בטלוויזיה. הדגש של הקמפיינים השונים היה מיצובה של הרשת כמי שמקדמת את אהבת הספרים. כך למשל עלה לאוויר קמפיין שבו כל ההיכרות בין בני זוג מתחוללת באמצעות ספרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.