ראש אגף שיווק ב"מגה קמעונאות", שי אלמוג, מסיים את תפקידו אחרי כהונה בת 4 שנים. אלמוג יסיים את תפקידו בתחילת מארס וימשיך לשמש כיועץ שיווק חיצוני לחברה.
אלמוג הצטרף למגה קמעונאות בשנת 2008 ובמהלך כהונתו הוביל מספר מהלכים שיווקים לרבות כינוס מותגי הרשת תחת מותג העל "מגה" ובניית שפה תקשורתית ושיווקית מתאימה לכלל המותגים.
בשנת 2009 הוביל אלמוג את השקתו השיווקית והפרסומית של תת המותג "מגה בול" וכן, היה אחראי לבנייתו והשקתו של אתר הקניות המקוון "מגה באינטרנט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.