רשת קלאב מד נפרדת (שוב) מישראל: רשת מלונות פתאל הכריזה היום (ג') על הקמת מלון חדש שיחליף את סניף קלאב מד באילת, שנסגר לפני שלושה ימים אחרי שבע שנות פעילות בישראל. מדובר במותג עצמי שיתקרא u coral beach club, ושיפעל במתכונת דומה לזו של קלאב מד אולם בגרסה משופרת תחת הכותרת המחייבת "אולטרה הכול כלול".
לדברי רפי שדה, מנכ"ל רשת פתאל, ההחלטה על סיום ההתקשרות בין שני הגופים נבעה מהסכמה משותפת, בעיקר משום שקלאב מד לא הפנתה די משאבים לעידוד התיירים הרוסים, שהם הפלח העיקרי בתיירות החוץ באילת.
המלון, המשתרע על שטח של 40 דונם, עובר כעת שיפוץ נרחב וצפוי להיפתח בתחילת מארס. קונספט המלון, שיכלול 286 חדרים, יהיה של "הכול כלול" תוך דגש מיוחד על בידור לילדים ולמבוגרים.
המחיר ללילה יהיה 800 שקל לזוג בעונת השפל ו-1,800 שקל בחודשי השיא. לילדים יהיה המחיר 50% מהמחיר הרגיל. "נצטרך להביא בחשבון את החדרת המלון לשוק כשאנו נסמכים על מוניטין המבנה ועל תפוסת התיירות הצרפתית שהיוותה כ-30% בקלאב מד", אמר שדה. ואיך מתמודדים עם מחירי הדילים לחו"ל המהווים אלטרנטיבה אטרקטיבית לתייר הישראלי? הדרת טורקיה ממפת הנופשים עושה למלונאים בישראל חיים קלים. "המחירים בישראל תחרותיים ביחס למחירים ביוון, בעיקר אחרי ראש השנה. נכון שבקיץ ובפסח התחרות היא קשה, אבל יש לנו מוצר טוב יותר", אמר שדה.
הכנסות: 2.3 מיליארד שקל
במסיבת עיתונאים שקיימה הרשת הבוקר הוצגו נתונים לסיכום שנת 2011: היקף ההכנסות של הרשת הוא 2.3 מיליארד שקל, 1.6 מיליארד שקל מתוכם מבתי המלון בישראל - גידול של 7% מהיקף הפעילות אשתקד ו-700 מיליון שקל מפעילות הרשת באירופה - גידול של 12% לעומת 2010.
רשת פתאל מעסיקה 8,000 עובדים ב-31 בתי המלון בישראל (20 מתוכם בבעלותה). באירופה מנהלת הרשת 35 מלונות עם 4,000 עובדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.