משרד הפרסום גיתם BBDO זכה במכרז על תקציב הפרסום של קבוצת קאופמן. הקבוצה מפעילה את הרשתות ד"ר גב, נטוצי ואיטל סופה. בחברה מדווחים על תקציב פרסום כולל שיעמוד ב-2012 על כ-10 מיליון שקל.
במשך שבע השנים האחרונות טיפל בתקציב משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער. לצורך בחירת משרד פרסום חדש ניהלה הקבוצה מכרז, בו התמודדו גם ענבר-מרחב, ארועטי Gps ו-JWT ישראל.
כאמור, היקף התקציב הכולל עומד על כ-10 מיליון שקל, מתוכו חלק הארי, כ-6 מיליון שקל - יופנה לפרסום המותג ד"ר גב. ד"ר גב ממותגת כרשת המשווקת מוצרי נוחות ואיכות חיים והיא כוללת 24 סניפים בפריסה ארצית. 4 מיליון שקל נוספים יופנו לפרסום נטוצי ואיטל סופה. נטוצי ואיטל סופה הן מותגי ריהוט איטלקיים המשווקים בישראל. בסה"כ קיימים 11 סניפים נטוצי ואיטל סופה.
בשנה האחרונה, עברה הקבוצה למרלו"ג חדש בפארק אפק בראש העין, אותו הקימה בהשקעה של כ-40 מיליון שקל. המרלו"ג כולל מפעל מזרנים של הקבוצה, משרדי החברות ד"ר גב, נטוצי ואיטל סופה, מחסנים ושתי חנויות אאוטלט של ד"ר גב ונטוצי.
מקבוצת קאופמן נמסר, כי "ההחלטה להחליף משרד פרסום באה בעקבות רצון לחידוש ורענון אסטרטגיית הפרסום".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.