ההאקר הפרו-ישראלי פירסם פרטים של עוד 2,000 מוסלמים

ההאקר חניבעל ממשיך להוות את התשובה הלא רשמית של ישראל למהלכי הפריצה של ההאקר הסעודי omar ■ בפרטים שנחשפו: כתובות מיילים וסיסמאות לחשבונות פייסבוק

ההאקר הפרו-ישראלי חניבעל ממשיך להוות את התשובה הלא רשמית של ישראל למהלכי הפריצה של ההאקר הסעודי omar: היום (א') פרסם ההאקר חניבעל רשימה נוספת - שכוללת הפעם פרטים אישיים של 2,000 ערבים ומוסלמים, בהם כתובות מיילים וסיסמאות לחשבונות פייסבוק. את הרשימה הוא העלה למספר אתרים פופולריים לשיתוף קבצים.

"לצערי, אני מאוד עצבני היום", כתב חניבעל באנגלית. "מה קורה פה לעזאזל? אני מפרסם עשרות אלפי כתובות מיילים של ערבים מרחבי העולם, וזו כל התודה שלה אני זוכה?", כותב-שואל ההאקר. "תפיצו את הבשורה", הוא מבקש.

ההאקר כותב עוד, כי "מה שמציק לי זו העובדה שאתרים בישראל כמו ynet ומאקו כותבים שפרצתי רק 30 אלף פרטים של אנשים, במקום 30 מיליון. זו טעות רצינית שלהם. אתם, הישראלים והיהודים מתבקשים להפיץ את רשימת המיילים בכל חור אפשרי באינטרנט כדי לעודד את המודעות".

לצד 30 מיליון הכתובות, שההאקר טוען שיש בידיו, הוא אומר כי הוא מחזיק באמתחתו גם פרטים של 10 מיליון חשבונות בנק של תושבי איראן וערב הסעודית. "אם איראן יחמירו את המצב הביטחוני, אהיה חייב לפרסם את הרשימות ובכך לגרום להם לנזק של מיליארדי דולרים", כתב ההאקר.