לקוחות חברת כרטיסי האשראי כאל עלולים לגלות כי בפירוט חיוביהם בכרטיס מופיע כל חיוב פעמיים. ואולם, בכאל ממהרים להרגיע את הלקוחות כי מדובר בסך-הכול בתקלה טכנית במערכות המחשוב של החברה המשבשת את אופן הצגת החיובים - מבלי שהחיובים עצמם בוצעו באופן כפול או חריג.
החברה הודיעה לבנקים וללקוחותיה, בין השאר באמצעות מענה קולי במוקד שירות הלקוחות, כי כל עסקה שבוצעה בכרטיסי האשראי של החברה החל מ-10 בינואר מופיעה בפירוט העסקאות של בעלי הכרטיסים פעמיים, וסך סכום החיוב החודשי הוכפל גם הוא.
על-פי ההערכות, התקלה תתוקן עד מחר (ג').
מחברת כאל נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית שגרמה לנראות כפולה של החיוב. בפועל, כמובן שהלקוחות יחויבו פעם אחת. בשעות הקרובות התקלה תסודר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.