חברת פרוקטר אנד גמבל משיקה בישראל את מותג הגברים אולד ספייס. ההשקה בישראל תכלול 17 מוצרים מבושמים, הכוללים בין היתר דיאודורנט, ג'ל רחצה, ספריי גוף ואפטר שייב.
המותג, המוביל את שוק הדיאודורנטים בארה"ב, התפרסם בשנים האחרונות בזכות קמפיין "הגבר על הסוס" - קמפיין שזכה לפרסים רבים ולמספר רב של גירסאות.
הקמפיין, תחת הסלוגן "Smell like a man, man", גרר יותר מ-38 מיליון צפיות ביו-טיוב ואף זכה בפרס Grand Prix בפסטיבל קאן 2010.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.