מזומן לחשבון: 10 מניות דיבידנד במומנטום שהמוסדיים קונים

ביחד עם שיפור האווירה חוזר העניין לשוקי המניות וכמובן גם משתפרת האווירה גם בקרב המשקיעים הפרטיים וחלקם חוזרים בזהירות לשוק ומחפשים מניות אטרקטיביות שנכנסו למהלך של עליות

שנת 2012 נפתחה ברגל ימין עבור משקיעי ה"לונג" בשוק המניות ברחבי העולם, עם עליות יפות במדדים המובילים. במקביל, החלה עונת הדוחות לרבעון הרביעי ולשנת 2011 בוול סטריט ובשבוע הנוכחי היא נכנסת להילוך גבוה עת מציגות מספר חברות מובילות כמו סיטיגרופ, גוגל, אינטל, מיקרוסופט, IBM וג'נרל אלקטריק את תוצאותיהן.

וביחד עם שיפור האווירה חוזר העניין לשוקי המניות וכמובן גם משתפרת האווירה גם בקרב המשקיעים הפרטיים וחלקם חוזרים בזהירות לשוק ומחפשים מניות אטרקטיביות שנכנסו למהלך של עליות.

באתר Kapitall פורסמה כתבה על 10 מניות של חברות המחלקות דיבידנדים, שנמצאות במומנטום חיובי בשבועות האחרונים, ושמשקיעים מוסדיים רוכשים לאחרונה את מניותיהן.

1. Weight Watchers International (סימול: WTW). מניית החברה רשמה עלייה של כ-19% בחודש האחרון, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-5.15 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד של כ-1%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-4.1 מיליון מניות, 11.68% מההון הצף של החברה.

2. Presidential Life Corp (סימול: PLFE). מניית החברה רשמה עלייה של כ-16% בשלושה חודשים, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-314 מיליון דולר. תשואת דיבידנד נוכחית עומדת על כ-2.3%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-2.1 מיליון מניות, 8.43% מההון הצף של החברה.

3. Ecolab Inc (סימול: ECL). מניית החברה רשמה עלייה של כ-14% בשלושה חודשים, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-13.9 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד נוכחית עומדת על כ-1.3%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-16.9 מיליון מניות, 8.03% מההון הצף של החברה.

4. Williams Companies (סימול: WMB). מניית החברה רשמה עלייה של כ-3%בשלושה חודשים, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-16.7 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד נוכחית עומדת על כ-3.5%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-36.6 מיליון מניות, 6.23% מההון הצף של החברה.

5. Telephone & Data Systems (סימול: TDS). מניית החברה רשמה זינוק של כ-27% בשלושה חודשים, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-2.9 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד נוכחית עומדת על כ-1.7%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-3.9 מיליון מניות, 4.86% מההון הצף של החברה.

6. AO Smith Corp (סימול: AOS). מניית החברה רשמה זינוק של כ-30% בשלושה חודשים, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-2 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד נוכחית עומדת על כ-1.5%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-1.5 מיליון מניות, 4.68% מההון הצף של החברה.

7. National Penn Bancshares (סימול: NPBC). מניית החברה רשמה זינוק של כ-26% בשלושה חודשים, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-1.3 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד נוכחית עומדת על כ-1.8%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-4.5 מיליון מניות, 4.6% מההון הצף של החברה.

8. Canadian Pacific Railway Limited (סימול: CP). מניית החברה זינקה בכ-33% בשלושת החודשים האחרונים, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-11.8 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד נוכחית עומדת על כ-1.7%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-6.5 מיליון מניות, 4.48% מההון הצף של החברה.

9. Gentex Corp (סימול: GNTX). מניית החברה רשמה עלייה של כ-10% בשלושת החודשים האחרונים, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-4.4 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד נוכחית עומדת על כ-1.6%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כ-6.1 מיליון מניות, 4.4% מההון הצף של החברה.

10. Home Bancshares (סימול: HOMB). מניית החברה רשמה עלייה של כ-17% בשלושת החודשים האחרונים, שהביאה את החברה לשווי שוק של כ-727 מיליון דולר. תשואת דיבידנד נוכחית עומדת על כ-1.2%. משקיעים מוסדיים רכשו ברבעון הנוכחי כמיליון מניות, כ-4.4% מההון הצף של החברה.