הסטארט-אפ הישראלי שייקר, שפיתח פלטפורמה לבר וירטואלי בפייסבוק, מגייס 2.3 מיליון דולר. חברת מוטורולה מוביליטי השקיעה דרך זרוע ההשקעות האסטרטגית - מוטורולה מוביליטי ונצ'רס - ואליה הצטרפו משקיעים אסטרטגיים נוספים.
באוקטובר האחרון גייסה שייקר 15 מיליון דולר, רק שבועות ספורים לאחר שזכתה בתחרות הסטארט-אפים היוקרתית של בלוג הטכנולוגיה טק קראנץ'. מוטורולה מצטרפת למשקיעים הקודמים, שבהם מנלו ונצ'רס, CrunchFund, Innovation Endeavors (קרן ההשקעות של יו"ר גוגל אריק שמידט) ופיטנגו.
"שייקר הוא הצעד הבא באינטראקציה עם הרשתות החברתיות", אמר מוני חסיד, מנהל שותף במוטורולה מוביליטי ונצ'רס, "הפלטפורמה החדשנית של שייקר נותנת לצרכנים לא רק יכולת לתקשר זה עם זה באופן חוויתי ודינמי, אלא גם עם מותגים, בדרכים חדשניות שלא היו זמינות עד כה במדיה החברתית".
"יותר אנשים משתמשים היום במדיה החברתית באמצעות טלפונים החכמים שלהם", אומר מנכ"ל שייקר ואחד מייסדי החברה, יונתן מאור, "מוטורולה מוביליטי מציעה לנו תמיכה והזדמנות מרגשת להתרחב לכל הפלטפורמות. התמיכה הזו תאפשר לשייקר להציע חוויית שימוש מרהיבה בכל מכשיר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.