הפרסומת של הוט משלימה השבוע דאבל בפסגה ומובילה את מדד הפרסומות הזכורות והאהובות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא פרק נוסף בסדרת קמפיינים הכוללת את כוכבי הסדרה "עספור". בפרק הנוכחי מגיעים אנשי "עספור" לאיראן ופוגשים איש מוסד שרואה תכנים של הוט בטאבלט שלו.
ראוי לציין כי שיעורי האהדה לפרסומת הינם הגבוהים ביותר בחודשיים האחרונים. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, בפרסומת הושקעו השבוע 875 אלף דולר במחירי מחירון.
מגיאוקרטוגרפיה נמסר כי "שוב אנחנו עדים לדירוג גבוה עבור פרסומת החוזרת ומשתמשת בפרזנטורים קבועים ומפורסמים, שבאים מעולם התוכן של החברה המפרסמת, אשר משתמשת בהומור ושנינות רבה על מנת להעביר את המסר".
הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כמיליון דולר.
מנתוני יפעת עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבועות הקודמים, ועומד על 339 (בהשוואה ל-324 בשבוע שעבר), כאשר סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ממשיך במגמת הירידה, ועומד על כ-31.9 מיליון דולר (בהשוואה ל-32.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).
33
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.