"יש לנו כ-14 אלף לקוחות סלולר כרגע. אנחנו מגייסים בין 450 ל-500 לקוחות כל יום - זה מעבר למצופה. היעד שלי הוא להגיע ל-250 אלף לקוחות תוך שנתיים" - כך אומר רמי לוי בראיון מיוחד ל"גלובס TV".
לוי, כידוע, נכנס כשחקן נוסף בשוק הסלולר בישראל, שוק שבו 3 חברות סלולר חזקות ניהלו את העניינים עד היום, עם תעריפים גבוהים במיוחד החבויים בתוך חוזים מסובכים במיוחד.
רמי לוי מציע תעריפים שעד כה נשמעו דימיוניים: 20 אגורות לדקת שיחה, 15 אגורות ל-SMS ו-55 שקל בחודש עבור חבילת גלישה של 5 ג'יגה. ואיך מגיבים לכך הלקוחות? בזמן שמצלמות "גלובס TV" ביקרו בחנות, לא היה רגע אחד שהכיסאות בעמדה היו ריקים.
"אין דבר כזה שנקרא הפתעות בחשבונית שאנחנו ננפיק ללקוחות, אין דבר כזה - הכול קריא. התוכנית שכרגע אנחנו נותנים ללקוחות מתאימות לכולם בלי הפרדה למגזרים - כולם מקבלים 20 אגורות לדקה כולל מע"מ", הוא אומר.
צפו בראיון המלא...
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.