חברת קרניבל שבבעלותה נמצאת ספינת התענוגות הטובעת מול חופי איטליה עצרה את כל פעילות הפרסום של קרניבל קרוז והודיעה על בחינת נהלי הבטיחות בשל אסון הספינה "קוסטה קונקורדייה" בשבוע שעבר. קרניבל השעתה בינתיים את הפרסום בטלוויזיה, וברשת האינטרנט, כך הודיע היום (ו') דובר החברה.
קרניבל המתינה כשבוע לפני שקיבלה החלטה לעצור את הפרסום לעת עתה אחרי שהספינה הנושאת על סיפונה 4,200 נופשים ואנשי צוות החלה לשקוע. התזמון הוא גרוע ביותר לחברת קרניבל, שכן זוהי תקופה שמתאפיינת בביקוש ובהזמנות רבות בתעשיית הקרוז.
בסיס החברה ממוקם במיאמי שבארה"ב, לאחרונה הגבירה החברה את הפרסום בטלוויזיה לשיוט בספינותיה. בשנה שעברה היו לחברה 10,213 פרסומות בטלוויזיה, עלייה של 12% לעומת שנת 2010.
כעת החברה מתכוונת לנהל תחקיר ולבדוק את נהלי הבטיחות בספינה וצפויה להביא מומחים חיצוניים למטרה זו. "טרגדיה זו ערערה את נהלי הבטיחות שלנו", אמר יו"ר ומנכ"ל החברה מיקי אריסון. "המטרה היא להבטיח כי אירוע מעין זה לא יחזור בשנית", אמר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.