פאוארמט הישראלית מגייסת 40-30 מיליון דולר

חברת פאוארמט עוסקת בפיתוח משטחי הטענה אלחוטיים לגאדג'טים ■ על-פי נתוני IVC, החברה גייסה מאז הקמתה ב-2006 כ-30 מיליון דולר

חברת פאוארמט הישראלית, שעוסקת בפיתוח משטחי הטענה אלחוטיים לגאדג'טים, נמצאת בתהליכי גיוס של 40-30 מיליון דולר. ככל הידוע, סבב הגיוס נמצא בעיצומו, אך עדיין לא הושלם. בפאוארמט סירבו להתייחס לדברים.

בתחילת החודש הודיעה פאוארמט כי הראפר האמריקני והמפיק המוזיקלי ג'יי.זי מצטרף כמשקיע וכפרזנטור. "ג'יי.זי יאפשר לנו לדבר עם הלקוחות שלנו", אמר באותו זמן רן פוליאקין, מנכ"ל החברה, ל"גלובס". החברה לא מסרה את הסכום המדויק שג'יי.זי השקיע בה.

על-פי נתוני IVC, החברה גייסה מאז הקמתה ב-2006 כ-30 מיליון דולר ממשקיעים כמו ג'נרל מוטורס, אלון קאופמן, ריצ'ארד סטון ורון פרבר.

באמצע חודש ספטמבר הודיעה פאוארמט כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הסוללות דורסל, שבבעלות תאגיד הקמעונות פרוקטר אנד גמבל. החברה-הבת, דורסל פאוארמט, התחילה בפעילות בתחילת ינואר, כאשר שילוב משטחי טעינה בריהוט נשאר תחת פאוארמט בלבד.

בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES, שהתקיימה בלאס וגאס בתחילת החודש, הציגה דורסל פאוארמט אב טיפוס של קופסה גדולה שבה המשתמש מניח צעצועים, כמו מכוניות מרוץ, בובות או אביזרים אחרים. כאשר הצרכן מניח את המוצר בקופסה, הוא מתחיל להיטען באופן אוטומטי, ללא שום חיבור מיוחד.

בנוסף, ניתן לקבל מידע על מצב הטעינה באמצעות טאבלט, וסטטיסטיקות על זמן השימוש של הילד בצעצועים שלו. פאוארמט חשפה את המוצר הזה על מנת להפגין את היכולות שלה, ולא כמוצר מסחרי.