המפיק, הבמאי ואיש התוכן מוטי רייפ חובר לקבוצת פרומרקט ומקים חברה-בת שתשמש כבית הפקה ויצירה חדש תחת השם "מוטי רייפ".
בשנים האחרונות היה רייפ שותף להפקות של תוכניות הטלוויזיה "הישרדות", "היפה והחנון" ו"הדור הבא 24/7", וכן הפיק את שבוע האופנה הראשון של תל-אביב שהתקיים בנובמבר האחרון.
יצוין, כי אבוט-רייפ-המאירי הפיקו תוכניות בעיקר עבור ערוץ 10, שבחודשים האחרונים קיימת אי-ודאות לגבי עתידו.
בית ההפקה החדש צפוי להתמקד ב-3 אפיקים: הפקות תוכן טלוויזיה ואינטרנט לקידום ערכים חברתיים; הפקת פרויקטים בסדר גודל של שבוע האופנה בתל-אביב; וכן הפקות של אירועים פרטיים ואירועי יוקרה לקהל פרטי ומסחרי.
קבוצת פרומרקט תעניק לפרויקטים העתידיים תמיכה לוגיסטית וכלכלית.
מנכ"ל פרומרקט, יורב הראל, אמר היום (ג') כי הקבוצה "מבטיחה לתת לרייפ תמיכה הפקתית אשר תמנף את הרעיונות שלו למושלמות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.