רשת ישרוטל הודיעה אמש (ג') למשרדי הפרסום מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב כי הם נבחרו לעלות לשלב הגמר במכרז על תקציב הפרסום שלה - כך נודע ל"גלובס". למשרדים הוסבר כי הדגש בשלב זה יהיה על מצגות דיגיטל, זאת למרות שבשלב הבריף למכרז כלל לא הושם דגש על תחום זה.
כפי שנחשף ב"גלובס", רשת ישרוטל פנתה באחרונה ל-5 משרדי פרסום - מקאן-אריקסון, גיתם, גליקמן-נטלר-סמסונוב, אדלר-חומסקי וברוקנר-נטע-יער - והזמינה אותם להתמודד על תקציב הפרסום שלה.
תקציב הפרסום של ישרוטל טופל שנים ארוכות במשרד הפרסום JWT ישראל, אך באחרונה הוחלט על יציאה למכרז. לצורך זה נעשתה פנייה לכמות נכבדת של משרדים מ-20 הגדולים, והם הוזמנו לשלוח חומרים קריאטיביים שביצעו בעבר, כדי שמתוך משרדים אלה ייבחרו 5 משרדים שיתמודדו על התקציב.
מרבית המשרדים מבין 20 המשרדים הראשונים לא מטפלים בתקציבים מנוגדי אינטרסים, מה שאפשר לחלק ניכר מהם לקחת חלק במכרז.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2010 פרסמה ישרוטל בהיקף של 7.1 מיליון דולר (במחירי מחירון). ב-2011 הוכפל התקציב ועמד עד כה על כ-14 מיליון דולר (במחירי מחירון).
ישרוטל היא חברה ציבורית. 89% ממנה מהחברה נמצאים בבעלות משפחת לואיס מאנגליה. החברה מחזיקה ב-15 בתי-מלון בארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.