הפרסומת של הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מובילה זה השבוע השני את מדד הפרסומות הזכורות והאהובות. שיעורי הזכירות של הפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי, אך עוצמת האהדה גבוהה ב-10% מהממוצע.
הפרסומת של חברת הכבלים, בה נראים כוכבי הסדרה "עספור" כשהם מגיעים לביקור באיראן, היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-2.37 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - עלייה משמעותית בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר (1 מיליון דולר) שהייתה של חברת סלקום.
הפרסומת פופולרית בעיקר בקרב צעירים ורושמת אהדה פחותה בקרב גילאי 55 ומעלה.
במקום השני במדד הזכורות והאהובות נמצא קמפיין 012 סמייל, בכיכובו של איל קיציס שנרדף על-ידי צ'יטה באפריקה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבועות הקודמים, ועומד על 323 (בהשוואה ל-339 בשבוע שעבר), כאשר סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים רושם עלייה קלה, ועומד על כ-34.1 מיליון דולר (בהשוואה ל-31.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).
הפרסומות הזכורות ואהובות 25 ינואר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.