ההמלצות החמות: 5 מניות שזכו לשדרוג המלצות אנליסטים

עונת הדוחות נמשכת והאנליסטים מגיבים ומשנים את המלצותיהם למניות השונות, לאחר פרסום התוצאות ושיחות הוועידה עם ההנהלות

נראה שהמגמה החיובית שנרשמה בוול סטריט מתחילת השנה מאיטה והמדדים המובילים עברו בימים האחרונים להסחר בתוך טווח צר יחסית, אולי לקראת המשך העליות בחודשים הקרובים. בכל אופן, ביום ו' ננעל המסחר במגמה מעורבת, לאחר שמדד הנאסד"ק הצליח להתאושש מאכזבת המשקיעים מנתוני הצמיחה לרבעון הרביעי שפורסמו והראו צמיחה של 2.8%, לעומת הצפי ל-3%.

בינתיים עונת הדוחות נמשכת והאנליסטים מגיבים ומשנים את המלצותיהם למניות השונות, לאחר פרסום התוצאות ושיחות הוועידה עם ההנהלות. באתר Investment Underground פורסמה כתבה על 5 מניות שזכו לאחרונה לשדרוג המלצות ומחירי יעד על ידי חלק מהאנליסטים המסקרים אותן.

1. מקדונלד'ס . כלכלני גולדמן זאקס ו-UBS העלו לאחרונה את מחירי היעד והצפי לרווחים של ענקית המזון המהיר. מניית החברה טיפסה לפני כשבוע לשיא כל הזמנים בסביבות 102 דולר אולם מאז עברה מימושי רווחים ונסוגה. זינקה ב-34.6% ב-12 החודשים האחרונים ונסחרת היום בשווי שוק של כ-101 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד של 2.8%.

2. הארלי דיווידסון . כלכלני BMO Capital העלו את מחירי היעד והצפי לרווחים של יצרנית האופנועים שהצליחה לרשום רווחיות ברבעון האחרון לעומת הפסד ברבעון המקביל אשתקד. מניית החברה רשמה עלייה של כ-12% בשלושת החודשים האחרונים, ונסחרת היום בשווי שוק של כ-10 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד של כ-1.1%.

3. דו-פונט . כלכלני UBS העלו לאחרונה את מחירי היעד והצפי לרווחים של ענקית הכימיקלים. זאת לאחר שהחברה היכתה את התחזיות בתוצאות הרבעון האחרון. המניה טיפסה בכ-11.5% בחודש האחרון והחברה נסחרת היום בשווי שוק של כ-47 מיליארד דולר. תשואת דיבידנד של 3.2%.

4. Coach . כלכלני גולדמן זאקס העלו לאחרונה את מחירי היעד והצפי לרווחים של החברה. זאת לאחר שהחברה היכתה את התחזיות ודיווחה על רווח של 1.18 דולר למניה ברבעון האחרון, ב-3 סנט מעל ממוצע התחזיות. המניה טיפסה בכ-12.5% בחודש האחרון והחברה נסחרת היום בשווי שוק של כ-20 מיליארד דולר (עלתה לשיא כל הזמנים ביום חמישי האחרון). תשואת דיבידנד של 1.3%.

5. Advanced Micro Devices . כלכלני גולדמן זאקס העלו את מחירי היעד והצפי לרווחים של יצרנית המעבדים. החברה אמנם דיווחה על הפסד ברבעון האחרון אולם ללא פריטים חד פעמיים היא היכתה את תחזיות האנליסטים. המניה רשמה עלייה של כ-15% בשלושת החודשים האחרונים.