לקראת חגיגות הסופרבול שייערך ביום שני בשבוע הבא, מנתוני סקר שערכה חברת השיווק BIGinsight עולה כי 173 מיליון אמריקנים מתכוונים לצפות בשידורי משחק הפוטבול - מה שיהפוך את שידורי משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית לתוכנית הנצפית ביותר בהיסטוריה. שיעורי הצפייה הגבוהים יגררו אחריהם גם צריכה של מוצרים משלימים כגון חטיפים ומשקאות אלכוהוליים, כך שלפי הסקר האמריקנים יוציאו על מוצרים אלה מיליארדי דולרים. הסופרבול, שייערך השנה בין ניו-יורק ג'יאנטס לניו-אינגלנד פטריוטס, הוא כאמור האירוע הטלוויזיוני הגורר אחריו את נתוני הרייטינג הגבוהים ביותר בארה"ב. בשנה החולפת נתוני הצפייה בסופרבול הסתכמו ב-111 מיליון איש, וההוצאות המשלימות הסתכמו ביותר מ-8 מיליארד דולר. השנה, לעומת זאת, הצופה הממוצע יוציא כ-63.8 דולר על מוצרים מסחריים נלווים הקשורים למשחק הפופולרי - זאת לעומת 59.3 דולר, הסכום שהוא הוציא בגמר של השנה החולפת. לפי הסקר, ההוצאות הכלליות של האמריקנים צפויות לעמוד על כ-11 מיליארד דולר - שיא כל הזמנים. "האמריקנים מצפים למשחק הסופרבול במשך מספר שבועות ודואגים להצטייד מראש בכל המוצרים שיהפכו את הצפייה במשחק לרגע מהנה במיוחד", אומר מייק גאטי, מנכ"ל חברת השיווק ראמה. "מן העבר השני, הרבה קמעונאיות מתכוננות גם הן לפגוש את הביקושים של הצרכנים האמריקנים ויוצאות במבצעים גדולים לגבי המוצרים המשלימים, כמו למשל על טלוויזיות עם מסך ענק". AI, איכות תמונה ושליטה בבית החכם: עולם המסכים לא עוצר הוספה לנושאים שמעניינים אותי סופרבולפוטבולרייטינג רוצה להתעדכן בנושאים הקשורים לכתבה? לחיצה על הנושא תוסיף אותו לרשימת "הנושאים שמעניינים אותי", שםניתן לקרוא ולנהל את ההתראות כשמתפרסמת כתבה בנושא. לצפייה בכתבות וניהול הנושאים, יש ללחוץ על כפתור בסרגל העליון הבנתי, תודה! לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.