חברת הסטארט-אפ הישראלית Mobli ממשיכה לגייס לשורותיה מפורסמים: אחרי שליאונרדו דיקפריו השקיע בחברה באוקטובר אשתקד והפך ליועץ לענייני שיווק, היום הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם לאנס ארמסטרונג, אייקון הספורט ורוכב האופניים שזכה בשבע תחרויות של טור דה פראנס.
משתמשי Mobli, שמפתחת שירות לשיתוף תמונות וסרטוני וידיאו, יוכלו לעקוב אחר פעילותו של ארמסטרונג בערוץ ייחודי בשירות ולהתעדכן בתמונות ובסרטוני וידיאו שיעלה מהאימונים ומפעילותו בקרן על שמו, שמסייעת לחולים בסרטן ולבני משפחותיהם. ארמסטרונג יצטרף לדירקטוריון החברה כיועץ.
"כשנחשפתי בפעם הראשונה ל-Mobli, חשבתי שמדובר בפלטפורמה יוצאת דופן וחדשנית שמאפשרת לאנשים לשתף את הסיפורים שלהם", אמר ארמסטרונג. "אני נרגש מאוד להשתמש ב-Mobli כערוץ ישיר לתקשר עם המעריצים שלי במדיה החברתית ולהעניק להם מבט אישי לחוויות היומיומיות שלי".
מנכ"ל Mobli, משה חוגג, הוסיף כי "לאנס ארמסטרונג הוא אייקון ומודל השראה אמיתי לאנשים מסביב לעולם. לאנס הראה לעולם ששום דבר לא בלתי אפשרי וזו הרוח שאנחנו רוצים לאמץ ב-Mobli. כחלוץ במדיה החברתית, לאנס היה בין הראשונים להגיע למיליון עוקבים בטוויטר והבעת האמון שלו ב-Mobli על-ידי הצטרפות כיועץ חשובה לנו מאוד. אנחנו מאוד נרגשים לעבוד איתו".
חברת Mobli גייסה עד היום 5.6 מיליון דולר מדיקפריו, חברת Morrix Holdings ומשקיעים פרטים. החברה הוקמה ב-2010 על-ידי שלושה ישראלים: משה חוגג (מנכ"ל), יוסי שמש (סמנכ"ל מוצר) ועמנואל מראלי (סמנכ"ל טכנולוגיות). רשימת הסלבס שמשתמשים ב-Mobli כוללת את דיקפריו, פריס הילטון, הכדורסלן סטפן קארי, השחקן דיוויד ארקט והמתאגרף אנדרה ברטו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.