אחרי 9 ימי הפסקה, חוזרת ישראכרט לבליץ הפרסומי שלה בטלוויזיה. חברה האשראי, שלאחרונה בחרה את באומן-בר-ריבנאי כמשרד הפרסום החדש שלה, עולה עם עוד סרטון חדש לתוכנית המסלולים שהשיקה. הפעם בוחרת החברה להתמקד במסלול האופנה ומציגה באמצעות הפרזנטוריות טריני וסוזנה הטבה כספית למצטרפים למסלול.
כעת ניתן כבר לומר כי השפה הפרסומית החדשה של ישראכרט הינה פשוטה וברורה במובן החיובי, עם הבטחה פרסומית של ערך ללקוח וגם הומור שאף פעם לא מזיק.
סופר-פארם ממשיכה לשטוף את המדיה עם שלל מבצעים, כבכל תחילת שנה. החברה, שפתחה את השנה עם פרסום ל-happy sale, במסגרתו היא מציעה מאות מוצרים ב-8 שקלים בלבד, משנה השבוע את הפוקוס הפרסומי למבצע ה-super five עם דגש על מוצרי תינוקות. מישהו אמר מחאת האימהות?
מזל טוב ל-yes שמעלה את ערוץ Oh. חברת הלוויין נותנת פייט להוט בכלים העומדים לרשותה: תוכן טלוויזיוני משובח. הסדרות של HBO שיוצגו בערוץ החדש הינן אטרקטיביות ללא ספק, ובכך בוחרת חברת הלוויין במודע למצב את עצמה כספקית תוכן בינלאומי איכותי מול סדרות המקור של הוט ונשק יום הדין שלה - הטריפל. משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון.
לאט ובטוח, שטראוס חוזרת לפעילות פרסומית בטלוויזיה. לאחר השקת הקפה הנמס המגורען, שטראוס מעלה באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי את הפרסומת לאקטיביה, תחת הסלוגן: "זהו סיפורן של נשים אמיתיות שעשו את השינוי עם אקטיביה". שטראוס ממשיכה להעמיד בפרונט נשים מן השורה בפרסומות דמויות ריאליטי המסבירות את תועלת המוצר.
המשביר לצרכן, שסוגר את החמישייה בטבלת המותגים המושקעים, מציג שיתוף-פעולה מקורי לא שגרתי עם האגודה למלחמה בסרטן, תחת הסלוגן "RED LIPSTICK DAY". במסגרת המהלך כל רכישת ליפסטיק תזכה את האגודה למלחמה בסרטן בתרומה. שתהיה רפואה שלמה.
המותגים המושקעים 29 ינואר
* הנתונים בשקלים.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.