בקשה לתביעה ייצוגית ב-286.6 מיליון שקל הוגשה נגד חברת הכבלים הוט וחברות-בנות שלה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב.
התובעים טוענים בבקשה כי החברה מטעה את המנויים, מעלה את מחירי השירותים מבלי להודיע ומבלי לקבל הסכמה, גובה דמי מנוי בגין תקופות של תקלה ואי-מתן שירות ולא שולחת ללקוחות חשבוניות מס.
הבקשה לאישור תביעה ייצוגית הוגשה לבית המשפט על-ידי שני לקוחות הוט, והטענות הופנו גם נגד החברות-הבנות - הוט טלקום ש.מ. והוט טלקום בע"מ.
התובעים מבקשים מבית המשפט לאשר התובענה כייצוגית, לתת סעדים הצהרתיים ואופרטיביים נגד הוט והחברות-הבנות שלה בנושאי הבקשה, ולחייב אותן לשלם לחברי הקבוצה את סכום התביעה.
מהוט נמסר כי החברה לומדת את פרטי הבקשה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.