תקציב הפרסום של רשת סטימצקי עובר לאדלר-חומסקי. היקף התקציב יעמוד על 6 מיליון שקל.
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בסיטמצקי להיפרד ממשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ונעשתה פנייה למשרדי הפרסום גיתם BBDO, ברוקנר-נטע-יער, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי ומקאן-אריקסון, שהוזמנו להתמודד במכרז.
קבוצת סטימצקי הפכה למפרסמת בסדר גודל בינוני רק בעשור האחרון. במשך שנים ארוכות התנהל הפרסום של סטימצקי באופן עצמאי, ללא התקשרות עם משרד פרסום כלשהו. רק באמצע שנות ה-2000 החלה התקשרות מסודרת עם משרדי פרסום, ולאורך השנים התקציב טופל בפוגל ולאחר מכן בשלמור-אבנון-עמיחי, שם הוא טופל עד עתה.
הקו שהוליך שלמור שינה לחלוטין את ההתנהלות הפרסומית של סטימצקי, שהחלה לפרסם בשנים האחרונות גם בטלוויזיה. הדגש של הקמפיינים השונים היה מיצובה של הרשת כמי שמקדמת את אהבת הספרים. כך, למשל, עלה לאוויר קמפיין שבו כל ההיכרות בין בני-זוג מתחוללת באמצעות ספרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.