חברת התוכן של אולפני הרצליה תפיק שעשועון חדש יחד עם חברת סוני העולמית. השעשועון, "כלוב הזהב", הוא יוזמה של האולפנים, ובמסגרת תהליך הפיתוח חברה לפרויקט סוני.
הרעיון לפורמט הוצג לראשונה לטליה שחר, מנהלת המחלקה הבינלאומית של האולפנים, על-ידי שי ברמלי, שבאותו זמן עבד כעוזר הפקה באולפנים. בהפקת השעשועון יושקעו כמיליון דולר.
מהלך תהליך הפיתוח של השעשועון, בניהולו של טל ברמן, מנהל הפיתוח של האולפנים, פנתה החברה לסוני, והיא תסייע בהפקה ובהפצת השעשועון בחו"ל.
לפני מספר שבועות נערכו באולפני הרצליה טסטים של השעשועון החדש, בהשתתפות שרה אדוארדס, מנהלת הקריאייטיב של סוני.
שיתוף-הפעולה עם סוני הנו חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של חברת-האם תיא תקשורת להשקעה בשווקים בינלאומיים. רק השנה השקיעה החברה בשתי חברות הפקה והפצה באנגליה.
אולפני הרצליה מבחינתה מחזקת אף היא את פעילותה הבינלאומית, ואף חתמה חוזה עם סוכנות ICM האמריקנית, לה גם נציגות באנגליה, כדי לאתר הזדמנויות לפיתוח והפקה של פורמטים חדשים בחו"ל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.