"כוח לעם" אינה מפלגה פוליטית מתהווה אלא חלק מקמפיין שהעלתה חברת אופל מתוך רצון לקדם את מכירות דגם האופל אסטרה 1.4 ליטר טורבו. הערב (ה') תחשוף אופל כי היא העומדת מאחורי הקמפיין.
לפני שבוע, ובניסיון לרכב על גל המחאה החברתית, יצאה חברת אופל בקמפיין תחת הסלוגן "כוח לעם - העם רוצה שינוי, אלטרנטיבה חדשה". כחלק מהקמפיין ערכה החברה מספר הפגנות יזומות בצמתים מרכזיים.
הרושם שהתקבל מהסלוגן הוא כי מדובר בהתארגנות פוליטית כלשהי, כשבפועל מדובר בקמפיין לקידום מכירות האופל אסטרה, שחברת אופל הודיעה באחרונה כי היא מוזילה אותה ב-9,000 שקל, כך שהמכונית תימכר בשנה הנוכחית ב-123,990 אלף שקל, לעומת 132,990 שקל שבו נמכרה אשתקד.
בחברה טוענים כי הקמפיין משקף היטב את מדיניות הוזלת המחיר בדגם המדובר, וכי ההוזלה עשויה להביא את הדגם להובלה במכירות הרכבים המשפחתיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.