רחל בן-צבי-זיו, מנכ"לית קבוצת המגזינים מוטו תקשורת, תעזוב את תפקידה. בן צבי-זיו שימשה במשך כ-3 שנים בתפקיד, מאז רכש אילן ציוני את קבוצת SBC והפך אותה ל"מוטו".
בשנים האחרונות עברה "מוטו" להיות חברה צומחת. בשנה האחרונה דיווחה החברה על גידול במספר המנויים בקבוצה, העומד על כ-9,500 מנויים חדשים.
בן-צבי-זיו מונתה לעמוד בראש החברה, לאחר שיחד עם שירי אבקסיס שכנעה את ציוני לרכוש אותה.
מוטו תקשורת מפיקה 15 מגזינים מקצועיים בתחומים שונים, ובהם "מסע אחר" ו"הורים וילדים", ומחזיקה מספר אתרי תוכן ובראשם אתר הלייף סטייל ifeel.co.il. באחרונה חתמה קבוצת מוטו תקשורת על הסכם שותפות עם איש העסקים ג'קי בן-זקן ורכשה חלק במגזין האופנה "Belle Mode".
אילן ציוני, בעלי מוטו תקשורת, מסר: "בפחות מ-3 שנים הצלחנו יחד להוביל את מוטו תקשורת מחברה שאיום סגירה עומד מעל לראשה - לחברה יציבה, צומחת ורווחית. אני מאחל לרחל הצלחה גדולה בדרכה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.