התשקיף שהגישה שלשום בחצות הרשת החברתית פייסבוק הראה כי כל אחד מ-845 מיליון החברים בפייסבוק שווה בערך כ-100 דולר. ואולם, מסתבר כי יש חברים ששווים הרבה יותר.
האתר "All Facebook" פרסם כי שני דירקטורים בפייסבוק השקיעו בסך-הכול 8 מיליון דולר בשנה שעברה בפרסום ברשת החברתית. השניים - דונלד גרהאם וריד האסטינג - הם במקרה המנכ"לים של ה"וושינגטון פוסט" וחברת נטפליקס (בהתאמה), והם ביקשו לקדם את החברות שלהן באמצעות פרסום באנרים ברשת החברתית הפופולרית.
פייסבוק אמנם רשמה הכנסות של 3.15 מיליארד דולר מפרסום בשנה שעברה, וההכנסות מגרהאם והאסטינג לא היוו ממש נתח מהותי בכך, אך עדיין המידע מעניין לאור הקשרים הקרובים שלהם עם פייסבוק.
גרהאם, מסתבר, הוא גם חבר קרוב של מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג. ב-3 השנים האחרונות הוצאות הפרסום של ה"וושינגטון פוסט" בפייסבוק עמדו על 9.6 מיליון דולר, כ-4.2 מיליון דולר (43%) מהם רק ב-2011. נטפליקס השקיעה בשנה שעברה 3.8 מיליון דולר, לעומת 1.6 מיליון דולר ב-2010.
יש לציין כי שתי החברות גם משתפות פעולה באופן הדוק עם פייסבוק ואף השיקו בשנה החולפת אפליקציות חברתיות, שמאפשרות לגולשים לשתף את חבריהם בכתבות ובסרטים שאותם הם קוראים ורואים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.